20130919

What is in my school bag?



De scholen zijn weer in Nederland begonnen. Al het stress voor huiswerk en leren, en het uitstellen tot het laatste, door school lopen met zware tassen vol boeken. Het is allemaal weer begonnen. Vorige jaar heb ik heel vaak een poging geprobeerd om 'What's in my school bag' te doen. Maar ik durfte het niet op te zetten omdat ik alleen nog een blackberry had. Maar vandaag ga ik daar verandering in brengen! 



1/ Ofcourse mijn schoolboeken! Dat is altijd wel handig om mee te nemen naar school, haha. 2/ Borstel voorals je haar niet goed zit. Alleen bij mijn haar gaat het pluizen en word mijn haar dikker als ik het borstelt. Maar vaak voor dansen heb ik mijn borstel mee. 3/ Iedereen kan niet zonder deo naar school! Je wil niet stinkend op school zijn. Ik heb Fa Elegant Scent, ik vind het echt lekker ruiken! 4/ Als het heeft geregend dan word mijn haar zo dik en pluizig dan is het wel handig om een elastiekje bij de hand te hebben om een knot of een staart te maken. En voor dansen heb ik het ook nodig. 5/ Je weet maar nooit dat soms bij het leren muziek mag luisteren, iedergeval dat mag op onze school. Ik weet niet of het zo op andere scholen is.

6/ En ook een agenda dat kan niet ontbreken als je naar school gaat. Ik ben verliefd op deze agenda, dat beertje is gewoon zo schattig! 7/ Weetje wat vervelend is als je je portomonee niet mee hebt, dan dan precies op die dag net iets lekkers is in de kantine. Daarom neem ik altijd mij portomonee mee. 8/ Etui hoort gewoon standaart in je school tas, je kan niet zonder pennen en potloden schrijven. 9/ Een lipproduct mee voorals je lippen droog zijn, voor als voor de koude dagen die komen is een lipbalsem altijd wel handig om mee te nemen. 10/ Als je oortjes heb moet je ook een mobiel hebben. 'Maar Jentel jou mobiel was toch kapot?'. Euhm jaa alleen ik kan nog wel muziek luisteren. Thank god! 11/  Rekenmachine en geodriehoek hoort echt ook standaard in je tas, niet alleen voo wiskunde moet je het meenemen maar ook voor Natuurkunde, Scheikunde en Economie. 

Dit waren mijn dingen die altijd in mijn school tas zit. Wat nemen jullie mee naar school?

Kisses from Jentel 

6 reacties:

Lief dat een reactie op me blog plaats.
Ik lees elke reactie met plezier!

kisses ♥