20130923

REVIEW | Essie nagelakjes & Glow in the night


Mijn eerste revieuw mensen! Het word wel eens tijd dat ik vaker een revieuw schrijft. Ik wou het vroeger heel vaak doen alleen net zoals bij 'What's in my bag' had ik geen goeie camara. Maar vanaf nu ga ik vaker een revieuw schrijven! Vandaag ga nagellakjes revieuwen. Twee mooie nagellakjes van Essie en de Glow in the night van Essence.


Where's my chaffeur?

Wat een mooi kleurtje is dit! Het is een mooi licht blauwe kleur. Het is na twee lakken is je nagellak echt goed gedekt. Eigenlijk had ik wel verwacht na één keer lakken dat het dekkend zou zijn. Het is niet echt een herfst kleur, maar ik vind het wel iets voor de winter. 


Beyond cozy

Ook weer een mooi kleur. Het heeft een zilveren kleur met een fleugje goud er in, i love it! Dit kleurtje moet me echt denken aan kerstmis. Ik vind deze kleur wel iets voor de herfst. Deze dekt ook goed na twee keer lakken.


Glow in the night

Ik zag deze bij Essence staan en die wou ik wel voor jullie testen. Als je het als topcoat gebruikt dan maakt het je nagellak lichter, wat ik bij de blauwe kleur wel mooi vind. Alleen je ziet er van die groene spikkeltje inzitten (zie je niet op de camara). Die groene spikkeltje geven het licht. Zelf vind ik het niet mooi. Maar het is wel leuk dat je nagels 's avonds licht geeft. Wel jammer je moet ze wel om zomaar te zeggen 'opladen', dan geven ze meer licht maar na een paar minutjes is het wel weer uitgewerkt.

Glow in the night als het licht geeft

De Essie nagellakjes zijn echt een aanrader een bij de Big Bazar zijn ze nu 3 euro per stuk en twee voor 5 euro! Dus neem snel een kijkje!
De Glow in the night is wel leuk om thuis te hebben, het is wel een leuk hebben dingetje. Het is leuk als je bij iemand ga logeren en dan geven je nagels 's avonds licht, dat is wel leuk!

Kisses from Jentel 

11 reacties:

  1. Wat een mooie lakjes! Ik vind vooral de eerste van Essie het mooist :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Ik ben heel benieuwd naar het glow in the dark lakje, misschien moet ik die toch maar kopen :)

    Liefs
    Antoinet www.everydaychic.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er echt super gaaf uit, ik heb er zelf een keer één gekocht in the USA. Die was ook ontzettend cool,.x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die glow in de dark is echt te gaaf!
    leuke reviews, xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk! Ik vind 'Beyond Cozy' heel mooi :) xo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuk! alleen je lakt wel over je nagelriemen heen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie lakjes! En het is helemaal niet zo erg dat je over je nagelriemen lakt! ;) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie lakjes!
    Ps: Review* hihi
    kus!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijne review! De lakjes zijn erg mooi. :)

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat een reactie op me blog plaats.
Ik lees elke reactie met plezier!

kisses ♥