20130908

Kletsen met Jentel | Auditie & Hightea

Vandaag weer eens een 'Kletsen met Jentel'. En als je me volgt op Twitter en Instagram, dan weet je al een beetje waar over ik het ga hebben. Ik heb gisteren zo'n leuke dag gehad! En dat ga ik aan jullie vertellen.

Ik ging auditie doen voor een danstraject, waarbij ik een choreografie zou leren van Ed wubbe en Annemarie Labinjo van Scapino Ballet. Scapino Ballet is een bekende modern balletgezelschap, zo staat dat op de site. En dat heb ik gedaan, het was echt een super leuke auditie! En dat ik door ben hoor ik pas volgende week. En ik ben ook nog even op Omroep Zeeland geweest, klik hier om het filmpje te zien. Voor mijn gevoel ging de auditie goed. Trouwens het was een moderne auditie.

Na de auditie ging ik hightea'en voor mijn vriendin's haar verjaardag bij Honeypie. Het zegt de meeste mensen niet die dit lezen, want het komt alleen hier in Zeeland voor. Als je in Zeeland ben moet je echt naar Honeypie in Middelburg! Het is gewoon te leuk daar. Ik heb ook echt heel veel foto's gemaakt.





Het is echt een heel schattig, tjaa hoe moet je het noemen het is niet echt een restaurant, ook geen cafe. Het is een klein gezellig tentje. Om wat te drinken en taart een cake te eten. Dit is echt iets voor de meisjes en vrouwen!











Wauw het eten was heerlijk, jummie. Als eerste kregen we kleine hartige taartjes en sandwiches. Die taartjes waren zo lekker! De tweede ronde kregen we scones met fruit. Ik had nog nooit scones gegeten. En wauw wat is dat lekker. Als je dat nog nooit in je leven heb gegeten, je mist echt iets heel lekkers. Het is zo lekker zacht van binnen. En als laatste lekkere stukjes taart en een macron en brownie. Maar je zit er wel vol van. Er was ook pink limonade dat was zo lekker, en we hadden nog een smoothie, jus d'orange en icecappucino genomen.

Dit was mijn dagje gisteren, ik hoop dat jullie de foto's leuk vinden!

Kisses from Jentel 

1 reacties:

Lief dat een reactie op me blog plaats.
Ik lees elke reactie met plezier!

kisses ♥