20130829

LIFESTYLE | Room ideas

Soms zie ik van die super mooie kamers op tumblr en weheartit en dan ben ik helemaal jarloers. Dat is iedereen wel denk ik als ze die super mooie kamers zien. Maar wat je allemaal ziet hoeft niet perse duur te zijn. Je moet gewoon creatief zijn met je kamer. Daarom laat ideeën zien om je kamer net wat leuker te maken.

Foto's ophangen/plakken








Foto's ophangen met wasknijpers aan een was lijn. Of aan paperclips aan elkaar. Of je foto's op je muur plakken in een leuke vorm, zoals je hier boven zag een infinity teken en een hartje. Het maakt je kamer echt iets van jou. Het zijn leuke herinningen om elke dag om na te kijken. Ik ga het ook misschien doen, ik vind het echt leuk! 
´

Kussens 






Ik vind dat als je veel kussen op je bed heb, dat oogt net was knusser en wat gezelliger op je bed. Mix wel de kussen met een contras. Niet alle maal verschillend patronen en kleuren, dan word het een beetje te druk.  Ik had vroeger ook echt veel kussen, maar waar de andere kussen nu zijn?! 


Lichtjes






Lichtjes ophangen voor al in de herfstdagen en de winterdagen vind ik dat zo gezellig! Van die gezellige kerstboom lichtjes op je kamer. Kerstboom lichtjes zijn geloof ik alleen in de kerst tijd te verkrijgbaar in de winkels. Maar er zijn ook ander lichtjes zoals bolletjes en mijn vriendin heb van die kleine schattige lampjes. Het maakt je kamer weer knus en gezellig.


Quotes






Quotes kan je op de meur plakken met bepaalde stickers of je kan ze als een foto inlijsten en op je bureau zetten of op een kastje. Het zou mij inspireren om de dag weer te beginnen. 


Kledingrek 





Ik vind hetzelf echt super gaaf als iemand zo kledingrek heeft. Je leukste kleren ophangen en schoenen eronder leggen. Het ziet er echt fashionachtig uit. Als ik een eigen kamer heb, wat nog lang gaat duren, wil ik zeker weten dit in mij kamer hebben! 

Dit waren mijn tips om je kamer net wat leuker te maken!

Kisses from Jentel 

9 reacties:

  1. Leuk! Ik wil eigenlijk alles hiervan al een tijdje, haha :) Vooral zou ik heel graag die lichtjes en het kledingrek willen.
    xxRoos

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke post! Ik wil al heeel lang foto's laten uitprinten, bij Pixum. Maar elke keer komt het er maar niet van.. Leuke ideetjes allemaal :) Hoop dat je snel een eigen kamer krijgt! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw prachtig! Vooral die kamers met een kledingrek!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg mooi! Ik wil graag nog zo'n kledingrek.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele leuke inspiratie, al die 'tumblr kamer' zijn zo perfect!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die foto's is echt een leuk idee, en een kledingrek wil ik zo graag!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tof! Dat moet ik maar eens gaan gebruikeN! X Anna

    www.fashionanna.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik hou van zulke inspiratie...erg leuk...

    New blogpost: Outfit...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Erg leuke ingericht! Mocht je een verrijdbaar wit kledingrek willen dan kun je altijd een bezoekje aan onze webshop brengen:kledingrekken-kopen.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat een reactie op me blog plaats.
Ik lees elke reactie met plezier!

kisses ♥