20131125

10 little secrets about me

Hi Goodmorning! Vandaag heb ik weer een soort van tag voor jullie. Ik had het al bij een paar bloggers en youtubers gezien. En ik vond het eigenlijk een best wel leuke tag! Het gaat 10 kleine geheimpjes over mij. 


1. Welk product zorgt ervoor dat je het gevoel hebt dat 100 miljoen euro waard bent?
Hmm.. ik denk toch dat dat rode lipstick is. Als ik dat op heb voel ik gelijk wat mooier, klassieker er uitziet. Rode lipstick maakt vaak ook een outfit af.

2. Wat is je huidverzoringsgeheim?
Scrubben! Ik scrub bijna elke week wel eens mijn huid of ik neem een maskertje. Maar vooral het scrubben. Soms heb ik van de mini builtjes, het zijn niet echt pukkeltjes dus ik weet niet hoe ik ze moet noemen. Als ik scub gaan die builtjes sneller weg, en maakt het mijn huid egaal. En natuurlijk elke avond je gezicht wassen. En voor de koude dagen is het ook goed om elke avond nachtcréme op te doen.

3. Deel je haar geheim
Ik heb wel een super goeie haarmasker van Wella gekocht en die werkt echt super! Het in je haar maseren eventje 5 minuten wachten en dan eruit wassen. Gelijk voelt mijn haar zo lekker zacht. Want mijn haar kan nog wel soms heel dof en droog eruit zien. Dus ik heb wel soms zo'n haarmasker nodig.


4. Wat is je grootste dieetregel?
Dieet?! Ik heb nog nooit een dieet gevolg. Ik heb het niet nodig vind ik. Maar ik denk lekker yoghurt met museli en of fruit eten is wel gezond voor je. Gewoon gezond eten, en af en toe snoep en friet. Maar maak er geen gewoonte van.

5. Deel je work-out tips
Deze is moeilijk.. ik doe ook niet zo vaak aan work-outs. Ik doe eigenlijk alleen aan strekken bij ballet. Maar buikspieren is ook heel belangrijk. Dus ik doe vaak de plank op mij kamer.

6. Welk parfum is mijn geheim wapen?
Ik heb nu van Playboy Vip. En ik vind het echt heerlijk ruiken. Het is echt moeilijk om deze geur te omschrijven. Het is fruitige geur met een beetje vanille. Wat ik er lekker vind ruiken.


7. Welk kleding item zorgt er altijd voor dat mensen naar je om kijken?
Ik heb een blauwe blouse die al super lang heb, maar elk jaar komen mensen zeggen dat je de blouse erg mooi vinden. Ik denk wel dat die het is.

8. Wat is je meest gedragen sieraad?
Ik ben echt niet een sieraden dragen. Ik vind het niet staan. Maar ik wil wel weer meer sieraden kopen. Maar op dit moment is mijn ketting met een soort van kraagje met roosjes het meest gedragen sieraad.

9. Wie is je angel crush
Owh ik ben niet echt zo swijmel type. Maar natuurlijk vind ik wel een paar jongen knap zoals Jack Harries. Wie ken hem niet met zijn tweeling broer Fin Harries. Maar deze jongen die hieronder staat vind ik ook echt wauw. weten jullie misschien hoe hij heet?




10. Vertel iets wat jullie niet weten over mij
Ik had vroeger een doorlopende wenkbrauwen... Gelukkig heb ik het al heel vroeg laten epileren.

Kisses,
Jentel 

9 reacties:

  1. Haha, leuk om te lezen! XO

    p.s. op mijn blog mag ik twee armbandjes weggeven! klik hier!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ahhh wat een leuke tag! Die jongen is echt heel knap inderdaad haha. (:

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke tag! Ga ik je blij maken als ik zeg dat ik weet wie de jongen is? Hij heet Sean O'Donnel en is op instagram te volgen onder de naam @spobabbby

    :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oehh dankjewell ik ga hem maar snel volgen, hahah! Kisses

      Verwijderen
  4. Wat een leuke tag, die kende ik nog niet! Bij die eerste vraag zou ik hetzelfde antwoord hebben gegeven :)

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk om te lezen zeg!

    Vind je het leuk om elkaar te volgen?
    Liefs Michelle


    www.mforfashion.com
    Personal Fashionblog

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat een reactie op me blog plaats.
Ik lees elke reactie met plezier!

kisses ♥