20131113

REVIEW | The Rocket volum' express


Ik ben echt nooit van de dure mascara van bijvoorbeeld Maybelline of L'oreal. Ik vind het zo duur, maar laatst had ik een nieuwe mascara gekocht van Maybelline. Want ik vond dat het tijd was voor wat duurde mascara want ik heb niet echt de langste wimpers. Ik heb veel goede verhalen gehoord over deze mascara. Dus uitproberen maar dacht ik. Vandaag ga ik de The Rocket volum' express van Maybelline reviewen voor jullie.



Ik vind het echt fijn dit soort borsteltjes bij mascara. Nooit gezeur bij mij dat er te veel mascara op het borsteltje zit en dat je uiteindelijk een spinnenpoot effect krijgt. Het borsteltje heeft van die fijne haren die de mascara gelijk aanbreng van de wortels tot de top. De mascara blijft ook echt na één laagje ook echt zitten niet dat na een paar minuten nog gaat zakken. En de volume blijft er in. Bij mijn vorige mascara moest ik helemaal gaan werken met mijn wimperkrullen om volume te krijgen. Gelukkig niet bij deze.


Tot conclusie komen vind ik dit een erg fijne mascara. Echt een aanrader voor vrouwen met korte wimpers maar toch hun ogen willen openen met mascara. Het brengt gelijk aan, geen klontjes, de volume blijft er lang in zitten. Alleen één minpuntje het is een beetje aan de dure kant vind ik. Maar veder is het echt een aanrader!

Maybeline The Rocket volum' express: 14,49 Euro, er is ook nog een waterproof variant.

Kisses,
Jentel 

8 reacties:

Lief dat een reactie op me blog plaats.
Ik lees elke reactie met plezier!

kisses ♥