20131115

Sweater Weather

Als ik aan de winter/herfst denk kan sweaters bij mij niet missen. Ik hou van sweaters! Ze zijn natuurlijk lekker warm en gewoon lekker confortabel! Het zit gewoon lekker. Ik het voelt alsof je een pyjama aan hebt de hele dag, maar dan ziet het van de buitenkant veel leuker uit! En het kan nog fasionable uit zien. Hoe je een sweater kan combineren klik hier. Vandaag laat ik mijn drie favoriete sweaters/truien zien! 




Number one - Sinds gister is dit eigenlijk mijn lievelings trui geworden, haha. Ik had deze trui weer na een jaar weer aan. En ik vind de donker rode zo mooie kleur. Elke herfst word ik toch weer verliefd op deze kleur. Het is een strakke trui, wat is eigenlijk heel mooi vind. En het heeft van die gebreide details. Alleen jammar dat het heel pluizig is het trekt heel veel pluisjes aan. Deze trui heb vorig jaar gekocht bij de H&M.


Number two - Ja ja deze mag sowieso niet ontbreken in mijn top drie favoriete truien! Ik draag hem eigenlijk te vaak aan. Oeps. Dat zie je ook wel vaak in mijn foto's die ik voor mijn blog maak, en dan precies op die moment heb ik deze sweater aan. Aan de onderkant is de achterkant langer dan de voorkant wat een leuk effect heeft. Alleen het heeft een grote hals waardoor ik het soms helemaal naar voren draag, of helemaal naar achteren, dat is wat je nu op de foto ziet. Deze trui zit gewoon zo lekker! Trouwens deze is van de Vero Moda voor 12,95 als ik het goed heb. 


Number three - En als derde is deze mooie licht roze trui. En wat warm is deze trui, als ik het super koud heb doe ik deze altijd even snel aan. Echt iets voor de winter en ik vind het een winterkleur. En deze heeft ook van de gebreide details. Alleen jammer dat hij een maat te groot is, daarom draag ik hem niet zo vaak naar school. En ohjaa let niet op mijn haar vandaag. Maar haar zat los totaal niet ik had het even snel in een knotje gedaan! Deze trui komt ook van de H&M vorig jaar.

Houden jullie ook zo van sweaters?

Kisses,
Jentel 

16 reacties:

  1. Wat een superleuke sweaters, die roze staat je heel goed! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke sweaters. Lekker warm en ook nog is mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De ena laatste trui is super leuk! Liefs,


    www.xwiesx.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke truien! &wat heb je een leuke blog, ik volg je vanaf nu via bloglovin!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oeeeh, ik hou echt enorm van sweaters! Vooral van die wollige zoals je op de foto's aan hebt. Liefs, Savannah

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik hou van sweaters, heerlijk! Wat heb jij een mooi gezicht! Ik vind die donker rode en licht roze erg leuk staan.

    Ik heb een win actie op mijn blog, doe je ook mee?:)
    http://hill-ie.blogspot.nl/2013/11/give-away-bracelets.html

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Sweaters zijn mijn vrienden, ze laten me nooit in de steek! Haha, leuk artikel !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Allemaal zo'n leuke sweaters! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gave sweaters, de zachtroze is heel mooi :)

    Love Bodil,
    www.Bodil-Lois.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Echt hele leuke truien! Ik vind je foto's echt heel leuk <3
    xxRoos

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke truien, staat je goed!
    Ik volg je trouwens op bloglovin'

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat een reactie op me blog plaats.
Ik lees elke reactie met plezier!

kisses ♥