20131120

OUTFIT | Simply Me

Hi! Eindelijk heb ik weer een outfit post voor jullie en met goeie 'kwaliteit' foto's. Het is niet de beste kwaliteit maar het beter dan mijn webcamfoto's die ik vroeger maakte. En nog heel erg bedankt voor het maken van de foto's Julia! (als je dit leest). Julia mijn vriendin was zo lief om met mij outfit foto's te maken! De eerste keer is wel een beetje raar, want ik sta op een open plek foto's te maken sommige mensen keken me wel raar aan. 'Huh wat zijn zij aan het doen?' Maar het zijn wel mooie fotos's geworden!







Blouse Vero Moda - Broek Vero Moda - Schoenen H&M

Oehh ik hou van deze outfit! Iets chic's met een beetje grunge gecombineerd. Als eerst vind de blouse erg mooi, en de schakelketting zit er aan vast genaait, als je het je afvraagd. Het is echt geeft iets chic's. En dan de broek, het is een prijzige broek. Alleen er was een gat in gekomen, maar ik vind het helemaal niet erg. Het past heel goed bij de broek.Trouwens ik heb hem ook nog aan de onderkant nog opgerold. En dan nog als laatste met korte hakjes. Dit waren mijn eerste hakken die ik in Parijs had gekocht toen ik twaalf was. Ik vond deze hakjes perfect passen bij deze outfit! Er zou eigenlijk ook nog een beanie bij horen maar eigenlijk zonder beanie is het toch leuker, bedacht ik me net. 

Wat vinden jullie van mijn eerste outfit?

Kisses,
Jentel 

13 reacties:

  1. Mooie broek! XO

    p.s. op mijn blog mag ik twee armbandjes weggeven! klik hier!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Sorry, maar ik denk niet dat mensen hier zomaar op gaan klikken. Dit is namelijk wel gratis reclame op iemands anders blog

      Verwijderen
  2. Mooie outfit! Je schoentjes zijn prachtig. <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt een hele leuke outfit, staat je goed ! X Denise

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto's. Ik vind vooral het blousje erg mooi.
    En wauw, wat heb jij mooi haar zeg!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ahh ik vind het heel leuk als je meer outifts zou plaatsen! Ik vind deze heel leuk! De foto's zijn ook mooi.. Ik herken het wel, dat mensen je gaan aanstaren als je foto's maakt op een openbare plek. Maar ach :)

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat een reactie op me blog plaats.
Ik lees elke reactie met plezier!

kisses ♥