20131118

How i make a 'messy bunny'

Hi everyone! Het weekend is jammer weer voorbij, zucht. Gelukkig heb ik nog een extra dagje vrij. Ohyeaah. Lekker nog even uitrusten, i love it! Vandaag laat ik zien hoe ik een snelle, makkelijke maar een leuke knot maak! Kijk maar snel mee!


1. Natuurlijk eerst je haar goed doorkammen, zodat je geen klitten hebt in je haar. 
2. En nu het kammen in een staart, ik heb gekozen voor een hoge staart. Het makkelijste is om naar voren te buigen en dan een hoge staart te maken.
3. Dit kan je op elke moment doen wanneer je wilt. Het makkelijste is om voor dat je een staart maakt twee plukjes te pakken. Dit hoef je niet te doen, maar dit doe ik zelf wel altijd. 


4. En natuurlijk een knot maken, het maakt niet uit hoe die knot maakt. Ik draai gewoon mijn haar en dan maak ik het vast met een elastiek.
5. Om nog meer een messy effect te krijgen. Strek je zachtjes aan je haren rondom de knot. Het mooiste vind ik aan de achterkant. 
6. En klaar is je 'messy' knot. Het is super snel en gemakkelijk om te maken! En het ziet er ook nog leuk uit!

hihi on Make A Gif


En als laatste nog even een leuke gif die ik heb gemaakt, hihi

Kisses,
Jentel 

7 reacties:

Lief dat een reactie op me blog plaats.
Ik lees elke reactie met plezier!

kisses ♥