20131105

Wishlist fall 2013

Hi! Het is alweer bijna donker terwijl het bijna vijf uur is. Och och wat gaat de tijd weer snel. Volgende maand is het alweer december! En ik ga met school misschien mee naar Engeland! Misschien ja, want om 7 uur moet ik me inschrijven. Vorig jaar was het binnen 15 minuten vol! Ik hoop dat ik mee ga! 

Het is weer al een tijdje herfst. Je kan weer lekker warme dingen aan doen! Zelf vind ik als kleding dragen de herfst en de winter het leukst. Daarom ik vond het tijd om mijn wishlist te laten zien van deze herfst. Ik heb een paar items uitgekozen wat ik echt nog in mijn kledingkast wil hebben. 


Al heel lang wil ik een skaterskirt of een circelskirt. Maar ik heb nog geen rokje gevonden die mij goed past.  En het liefst in het zwart dat kan je met heel veel combineren. Ik heb echt al duizende ideën! Een london boy, célfie, Céline en/of Homies sweater wil ik ook nog in mijn kledingkast hebben. Gewoon lekker thuis te dragen! Leren broek en een leren jack wil ik ook een tijdje ik vind het echt iets bij de herfst passen. Een zwarte broek vind ik niks voor mij maar een zwarte leren broek wel! Ik heb al genoeg mensen gezien met een zwarte leren jack. Ik vond deze wel leuk met bordeaux rood. Ik dacht eerst past een houthakkers blouse wel bij mij, maar de laatste tijd zie ik toch weer leuke outfits met zo'n blouse. Als laatste een simpel witte shirt met een leuke tekst erop, ik vond meoow wel grappig!

Wat staat er op jullie wishlist?

Kisses,
Jentel  

10 reacties:

  1. Zal leuk oor je zijn als je mee kan naar Engeland! De leren broek en het jackje zijn mijn favoriet. XO

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke items op je wishlist! Op mijn wishlist staat ook nog een gave sweater van Celine! :)

    xo Liesbeth
    http://aboutfashionliesbeth.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het rokje is echt té geweldig, wauw!
    En, is het gelukt met inschrijven? Ga je naar Engeland?

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ook op mijn wishlist staat een skaterskirt, ik vind die zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik hoop voor je dat je naar Engeland mag! Ik heb toevallig vandaag mijn bestelling van forever21 gekregen, mét skater skirt!
    Liefs,
    Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zou alles zo dragen! Mooie wishlist.

    Liefs,
    Kiki // Chicks About Fashion

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jaaa leuke dingetjes! Ik ben je nieuwste volgster, volg je back?

    x

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat een reactie op me blog plaats.
Ik lees elke reactie met plezier!

kisses ♥