20131108

LIFESTYLE | Jentel's Playlist


Hi Lovies! Ik laat altijd een paar leuke liedjes zien in 'Music of the moment'. Ik vond het eens tijd voor iets anders dan altijd liedjes te laten die van dit moment zijn. Want ik luister ook echt genoeg liedjes dat een paar jaar geleden een hit waren. Hieronder kan je mijn playlist zien op spotify. Ik luister echt van alles. Ik kan echt genieten van klassieke/rustige muziek maar ook echt helemaal los gaan op party muziek.

Ik hou van alles. Bijvoorbeeld vind ik de liedjes van Justin Timberlake, Drake en Lana Del Rey erg leuk. En die artiesten zijn ook echt verschillend van elkaar. Ik luister altijd voordat ik ga slapen nog even een paar liedjes. Niet dat ik daar beter van ga slapen hoor, nou het kan wel. Maar ik vind het gewoon fijn, ik luister ook altijd muziek als ik verdrietig ben of boos.







Laat me ook weten van wat voor muziek jullie houden of welke liedjes jullie leuk vinden!

Kisses,
Jentel 

3 reacties:

  1. You are beautiful. I love Justin Timberlake ;) X Anna

    www.fashionanna.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie playlist
    en bedankt voor je lieve comment op mijn blog!
    zie je er graag nog een keer op terug

    liefs,
    http://rachelkromdijk.blogspot.nl x

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat een reactie op me blog plaats.
Ik lees elke reactie met plezier!

kisses ♥