20131122

Zalando Wishlist

Laatste dag voor het weekend alweer, deze week ging echt zo snel voor mijn gevoel. Lekker tot het 5e strakjes school en daarna nog twee uurtjes jazz. Vandaag heb ik weer een wishlist voor jullie. Maar deze keer van Zalando.com. 


Linksboven - Midden - Rechtsboven - Linksonder - Midden - Rechtsonder

Ja ik zat te kijken tussen de sweaters bij Zalando en toen zag ik de zwarte trui met soort van barco details. Ik vind het erg leuk daarom staat die op mijn wishlist. De laars vind ik gewoon zo schattig, haha vind ik hé. Dat het uitflapt vind ik gaaf! Ik werd echt verbaast van deze mooie olijfkleurige trui, jammer is hij wel aan de dure kant. Maar het is wel een favoriet! En ik ben nog steeds aan het zoeken naar een mooie statement ketting, en wauw deze is zo mooi! En deze blouse met zo'n pellum, vind ik erg mooi. Naar zo'n shirt/blouse ben ik ook nog opzoek. Ik ben niet echt een ringendrager. Ik denk dat het mij niet staan, maar ik wil wel ringen gaan dragen. En de turquoise kleur vind ik echt prachtig!

Wat vinden jullie van mijn wishlist?

Kisses, 
Jentel 

11 reacties:

Lief dat een reactie op me blog plaats.
Ik lees elke reactie met plezier!

kisses ♥