20131127

Behind the scene: Outfit foto's maken

Ik vond het wel een leuk idee om behind the scene foto's te laten zien, van de outfit die vorige week woensdag online kwam. Foto's zien? Klik hier. Ik ging samen met Julia foto's maken, en natuurlijk hadden we ook nog wel fun! Kijk maar snel naar de foto's.


Wachten op Julia, ik dacht ik maakt nog even een foto. Waarom ik dat dacht, geen idee. Het is wel gewoon een leuke foto. Ik had hier ook trouwens mijn cardigan nog aan, ik had een beetje koud binnen en me beanie zou er ook bij horen.




Tjaaa... ik heb echt van die momenten gehad dat ik opeens ga dansen. Komt dan ik dan even een melige bui bent samen met Julia en dan maakt ze daar een foto van. En ehh zo dans ik in het echt niet hoor :). Alleen als ik een beetje in een grappige bui ben.


Kijk ik niet erg schattige op deze foto. Hij is ook trouwens een beetje bewerkt. Op een of andere manier kijk ik echt schattig hahaha. 


En als laatste heb ik deze foto nog gemaakt van Julia. Ik vind hem eigenlijk erg mooi met het licht. 

Vaker zo'n behind the scene doen?

Kisses,
Jentel 

12 reacties:

  1. altijd wel grappig om die foto's terug te kijken , ga je toch nog ergens stuk om haha
    liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuek outfit heb je gemaakt en leuke foto's!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zoiets moet je zeker vaker plaatsen. Is altijd leuk om te bekijken.

    Liefs,
    Kiki // Chicks About Fashion

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahah echt heel leuke foto's. Van mij mag je dit vaker laten zien!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk! Ik vind het altijd leuk om van die behind-the-scenes foto's te zien, dus vaker doen jaah!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk zo'n behind the scenes artikeltje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk om te zien hoeveel plezier je erin hebt! Mag je zeker meer laten zien van mij ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die laatste foto is echt mooi gelukt zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Erg leuk!
    Btw welke camera gebruik je? :)
    love, diya

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat een reactie op me blog plaats.
Ik lees elke reactie met plezier!

kisses ♥