20130814

Back to school inspiration outfits

Voor mij gaat de school alweer bijna beginnen, morgen mijn boeken ophalen en dan dinsdag weer naar school. De zomervakantie dit jaar ging wel een beetje te snel voor mij hoor ik heb nog het gevoel dat ik nog 3 weken vakantie heb, haha. Maar ik vandaag wat outfits voor jullie gemaakt om jullie te inspireren voor back to school. Want voor de eerste schooldag wil je er wel super leuk eruit zien en gewoon een goeie indruk maken.

Outfit 1



Top: Pieces, Broek: H&M, Schoenen: Vintage, Ketting: Primark, Armbandje: Vintage.Deze outfit is meer een casual outfit voor als je niet te veel wilt opvallen. Dit is meer iets voor mij om de eerste dag dit te dragen.  Lekker je haar in een leuke vissengraadvlecht, maak het een beetje 'messy' door plukken uit de vlecht te halen hierdoor krijg een messy effect. Op toch van de casual outfit toch iets opvallend te combineren  heb ik mijn sleehakken erbij gedaan om toch een beetje te opvallen.

Outfit 2 



Jurk: H&M, Vest: H&M, Blazer: Vintage, Sandalen: Primark, Armband: Vintage. Als je het durft om een jurkje te dragen dan in deze outfit goed voor jou, en als je het niet durft gewoon niet doen dan. Ik heb weer een nieuwe jurkje gisteren gekocht. Dit is echt een girly outfit, en daar hou ik van. Als je het koud krijg kan je een blazer overheen doen of een leuk vestje het kan allemaal!

 Outfit 3




Blousje: Vero Moda, Short: H&M, Tas: H&M, Schoenen: Converse, Armband: Vintage. Deze schattige maar ook stoere outfit is echt perfect voor mij! Voorals het een warme dag is. En dan natuurlijk een messy bunny is! Een goeie tas is heel belangrijk voor school, je moet wel een grote tas hebben waarin alles in past. Ik vond deze leuke tas bij de H&M en hij is super handig en er kan veel in echt een aanrader!

6 reacties:

Lief dat een reactie op me blog plaats.
Ik lees elke reactie met plezier!

kisses ♥