20130808

Favoriete youtubers

Druk dagje vandaag gehad. Eigenlijk gewoon de hele dag geskeelerd met me vriendin. Maar wel vermoeiend, en me voeten doen nu nog een beetje pijn. Het was een sportief dagje. Vandaag laat in mijn favoriete youtubers zien. Ik ga elke avond even nog youtube filmpjes kijken. Het is een soort ritueel geworden hihih.

D is voor dazzle

Diana van D is for dazzle heeft ook een blog: Disfordazzle.nl. Ik vind altijd de challenges die ze doet met ander youtubers, en haar shoplog zijn ook heel erg leuk!

Beautygloss

Mascha van beautygloss wie kent haar niet. Ik vind de bekenste beautyblogger van Nederland. Ze geeft hele goeie tips, en haar DIY vind ik ook erg leuk. Deze youtuber moet je gewoon abboneren.

Teskuh

Teske van teskuh.nl maakt ook leuke beautyfilmpjes het is ook erg handig! Ik vind haar food en van die japanse snoepje filmpjes er leuk! En haar 2e account is ook echt super leuk Mylovebuglife, zeker een kijk waart

Jacksgap

Jack en zijn broer Finn zijn niet alleen knap maar ook echt harstikke grappig! Hun filmpjes zijn echt geniaal, hahaha

Macbarbie07


Bethany van macbarbie07 maakt echt super leuke fimpjes. Gewoon op haar geabonneerd zijn! Ze heeft hele leuke filmpjes en nu maakt ze veel filmpje voor back to school. Haar outfit zijn zo leuk!

Dulce Candy

Dulce van dulcecandy.com. Maakt  leuke beauty en fashion filmpjes. Ik volg haar nog maar net maar ik vind haar outfit filmpje zoo leuk ze heeft echt een leuke style!

Kisses from Jentel 

2 reacties:

  1. leuk! de meeste kende ik al behalve:jacksgap en dulce candy. En de bloopers van bethany zijn altijd zoo grappig!
    love,
    diya

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha Jack en Finn zijn zo leuk hè! En MacBarbie07 is ook echt een favoriet van me.

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat een reactie op me blog plaats.
Ik lees elke reactie met plezier!

kisses ♥