20130827

Promoot | Lifeplash.nl

Zoals jullie weten promoot ik soms iemand die ik vind die jij moet gaan volgen, vaak zijn het blogs die je al ken. Maar ik vind het altijd leuk om de blogger vragen te stellen. En ik dacht ik moet weer eens iemand promoten op mijn blog. En dat is namelijk Jiami van Lifeplash.nl. Jiami is een 13-jarige dat blogt over fashion, beauty en lifestyle. Ik vind haar artikels altijd leuk om te lezen. En haar stijl vind ik echt tof. En ik heb haar natuurlijk ook nog wat vragen gesteld:



Hoe ben je begonnen met je blog?
Heel simple: gewoon een blog maken! Ik verveelde me heel erg dus wilde ik graag iets doen.

Wat vind jij wat jou blog speciaal maakt?
Ik denk mijn persoonlijkheid en het feit dat ik mijzelf altijd probeer te onderscheiden.

Waar haal jij je inspiratie vandaan voor je blog?
Uit overal en niets, ik weet het eigenlijk niet, het komt zomaar in me op.




Wat is jouw musthave van dit moment?
Momenteel? Mmm, ik wil heel graag Jeffrey Campbell Lita's bestellen. Als mijn maat er weer is dan bestel ik ze gelijk, dus ja, eigenlijk wel mijn musthave van nu 

Wat zou je doen als je geen blog had?
Dat vraag ik me nou ook af! Ik heb geen flauw idee. Ik denk gewoon afspreken met vriendinnen en zo, meer niet, oh en school natuurlijk. Het typische leven van een 13-jarige.

Wat is jouw duurste aankoop?
Mmm, ik denk mijn Vlieger & Van Dam tas! Een leren tas met een pistool erin, maar ik gebruik hem heel erg vaak.



Wat wil je later gaan doen?
Bloggen! Als dat kan natuurlijk. Anders wil ik heel graag iets met journalistiek doen.

Ik heb gelezen dat je in Kenia was, hoe was het daar?
Geweldig! Ik kan er miljoennen verhalen over vertellen en schrijven, haha. Ik weet nooit precies waar ik moet beginnen, maar het was een onvergetelijke ervaring



Wat wil je nog vertellen tegen de lezers?
Dat jullie heel leuk en lief zijn. <3

Ik vond het heel leuk om Jiami te promoten op mijn blog en haar vragen te stellen. Als je haar nog niet ken neem dat een kijkje op haar blog. En haar youtubekanaal is ook echt super leuk!

Kisses from Jentel 

4 reacties:

Lief dat een reactie op me blog plaats.
Ik lees elke reactie met plezier!

kisses ♥