20130823

FASHION | Lookbook looks #4

Mijn eerste week school zit er weer op, poeff. Het was echt een zwaare week, ik moet weer wennen aan school, vroeg opstaan en huiswerk. Maar ik zit nu in een andere klas en dat bevalt me wel het een heel gezellige klas. Het is echt een drukke klas, maar dat is juist gezellig, hahah! Ik heb weer voor jullie wat lookbook looks uitgezocht! Ik vind het zelf altijd leuk want ik krijg er weer inspiratie door en ik hoop jullie ook! Als je geen inspiratie heb met wat je wilt dragen? Kijk dan maar snel mee:





















Dit waren de lookbook looks voor deze keer. Ik ontdek dat ik elke keer meer en meer lookbook looks aan jullie laat zien, ahah. Deze keer op lookbook zag ik heel veel demin, shorts en rokjes. Maar ook echt veel overall", zie je 5e en 7e look, en ook overall's jurkjes zie 2e look. Overall's vind ik echt super leuk! Je kan echt grunge cobineren maar ook vintage achtige en ook klassiek. Neon zie je ook heel vaak, maar dan sommige kleding stukken dan alleen neon kleur, zoals alleen de schoenen of de tas. Gecobineerd met pastel kleurtjes staat echt leuk! En nog steeds hoedjes hoedjes je ziet ze echt heel veel. Mijn favoriet van alle looks is toch de 8e, niet dat ik het zou dragen. Maar ik vind de T-shirt met de tekst erop super gaaf en gecobineerd met de super leuke bloemen legging, en dan met de zilvere soorty van Dr. Martens met een hooge zool. En wat is jullie favoriete lookbook look?

Kisses from Jentel 

5 reacties:

  1. leuke inspiratie foto's van lookbook.!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijke looks allemaal, nu krijg ik zin om te winkelen! Ik vind de eerste outfit met het spijkerbroekje erg tof X

    www.fashiable.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supergaaf! Ik vind de outfits echt tof! X Anne

    www.fashionanna.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel gaaf! Ik vind vooral de laatste erg leuk!
    En wat een leuke blog heb je ook!
    Zou je elkaar willen volgen?

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat een reactie op me blog plaats.
Ik lees elke reactie met plezier!

kisses ♥