20130821

Polyvore sets + Mijn blog veder nu ik op school zit

Whaaa mijn eerste twee dagen op school heb ik weer overleefd hoor. Dus op mijn blog gaat ook alles weer anders worden, ik ga proberen om elke dag iets te posten, gaat me niet lukken. Maar als ik zeg om de dag denk owh deze dag hoef ik niks te schrijven, en dan heb ik de volgende dag gewoon geen zin meer om iets te schrijven. De berichten komen pas in de middag en in de avond op mijn blog, want dan heb ik er tijd voor om iets te posten. Maar jaa soms heb ik zal ik dit wel op mijn blog posten? Vinden mij lezeressen wel dit leuk om te lezen. Ik had een paar dagen geleden had ik een paar sets gemaakt op polyvoren kijk maar mee:







Laat me weten of je deze sets leuk vind en dat ik dit soort sets vaker moet maken? En wat is jouw favoriet?

Kisses from Jentel 

0 reacties:

Een reactie posten

Lief dat een reactie op me blog plaats.
Ik lees elke reactie met plezier!

kisses ♥