20130811

Update // ik ben boos !



Wat is Jentel boos? Ja dat heb goed gelezen want ik ben ook echt boos. Ik ben ben boos omdat mijn blackberry een paar dagen geleden is gestorven om zo maar te zeggen. Ik kan alleen nog muziek luisteren en alleen tweeten op twitter. Mijn trackpad is kapot, dus ik kan niet meer zo veel met mijn mobiel. En mijn mobiel is heel belangrijk voor mijn blog! Nu kan ik geen my life in pictures niet meer doen, en die worden heel vaak gelezen, ik vind het zoo jammer. Nou ik heb een 'goeie' camara van mijn moeder die is een beetje kapot en via mijn mobiel kon ik toch de foto's op de computer zetten en daarna op mijn blog. Dus vanaf nu kan ik gewoon geen foto's op mijn blog gezetten, en ik had zo'n leuke ideeën! Maarja ik wel door met bloggen, er komen nu meer standaart post zoals music of the moment, outfits met webcam of polyvore ect. Maar ook andere post hoor! Maar ik wil ook snel een nieuwe telefoon kopen, maar ik heb nog geen genoeg geld. Misschien ga ik een 2e hands kopen op marktplaats, maar ik hoop snel een telefoon te kopen! Dit wou ik jullie gewoon zeggen.


Facebook

8 reacties:

  1. Balen!! Ik hoop dat er misschien een goedkope op marktplaats te vinden is! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Misschien kan je van de allerleukste momenten een foto maken (met die fotocamera), dan wordt je fotodagboekje gewoon iets minder groot maar blijft het leuk :) Succes!

      Verwijderen
    2. dat kan niet ik moest via mijn kapotte bb de foto´s overzetten en nu kan dat niet meer :(

      Verwijderen
  2. Ah, balen! Zit er bij die camera geen kabel of adapter? Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. jawel maar als die op de computer aansluit dan kan ik de foto's niet bekijken en zeg dat er geen foto's staan

      Verwijderen
  3. wat balen zeg, hopelijk heb je snel een oplossing.!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. so cool!!! maybe we can follow each other? let me know! <3 http://exality.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. aw mijn bb is ook helemaal doorgedraaid!!

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat een reactie op me blog plaats.
Ik lees elke reactie met plezier!

kisses ♥