20130825

LIFESTYLE | 10 Facts about Jentel

Ik ga vandaag ga ik iets persoonlijks doen zodat jullie mij beetje bij beetje beter leer kennen. En ik ga 10 feiten over mijzelf vertellen, sommige dingen die je totaal niet boeit, i don't care. Ik vond het echt moeilijk om 10 boeiende feiten over mij te vertellen. Maar het is mij toch gelukt!


  • Ik heb nog nooit Starbucks op. Als je de starbuck in de supermarkt niet meetelt, ik vind dat geen 'echte' Starbucks want ik heb het niet echt gehaalt bij een Starbucks. Maar het lijkt mij heel lekker! Als ik naar Rotterdam ga moet ik echt Starbucks nemen. Wat is jullie favoriete Starbuck?
  • Ik heb echt heel erg weinig nagellakjes. Mijn nagellak stash is heel klein. Ik heb maar 12 nagellakjes. Ja ja ik weet het ik moet er meer kopen. Maar ik ben niet echt van de nailart, vroeger was ik er wel fan van. Ik heb geen zin om heel lang mijn nagels zitten te doen en uiteindelijk stoot ik mijn nagels ergens tegen aan dan is het alweer verpest. Dat heb ik altijd. Maar ik heb wel mooie lakjes, vind ik.
  • Voorals mensen het niet weten wat voor afkomst ik ben. Ik ben namelijk half Surinaams en half Nederlands. Yah ik ben een halfbloedje! Mijn moeder verhuisde op haar 7e naar Nederland. En toen kwam ze mijn vader tegen. En boem daar was ik!


  • Ik ben heel rommelig. Een hele slechte eigenschap van mij. Maar dat betekent niet dat ik lui ben. Want dat ben ik totaal niet! Maar alleen een beetje rommelig. Ik kan heel goed mijn kamer opruimen, maar een dag later is het weer rommelig. 
  • Ik zou heel graag een youtubekanaal willen hebben. Het lijkt mij heel erg leuk, en voor mijn blog wilt ik het ook. Maar jammer heb ik er nog geen apparatuur voor. Ik ben dik aan het sparen jongens! Maar ik wil niet een beautykanaal want dat hebben al te veel mensen. Ik zou graag radom filmpjes willen maken. En het liefs over fashion, want dat vind ik het leukst en dat inspireert mij heel erg.
  • Dat ik deze zomervakantie helemaal niet geshopt heb. Erg hé?! Nouja ik vind van wel, want ik vind het jammer dat ik niet met mijn nieuwe kleding fris en nieuw het nieuwe school jaar kon beginnen. Maar ik ga wel weer snel shoppen en dan kom er zeker een shoplog!


  • Ik kan niet zonder blush! Sommige mensen hebben dat met mascara of foundation en ik met blush. Ik vind het veel mooier staan het geeft een accent op je junkbeenderen. En het ziet er ook veel frisser uit.
  • I love Britse accent! Vooral jongen met een Brits accent, maar ook omdat ik wil het ook leren. Ik wil echt heel goed Engels leren want het belangrijk voor mijn leven. Maar ik vind het ook een leuke taal!
  • Ik ben een beetje verslaafd aan tumblr. Ik haal mij inspiratie vandaan voor foto's en voor het artikels. Als je me wilt volgen is dat jetjentel.tumblr.com. 
  • Ik ben echt super blij met mijn blog en ik wil er nog lang niet mee stoppen! Ik vindt dat ik veel heb bereikt in meer dan een jaar, en daar ben ik trots op. En zonder mijn blog was ik echt een saai mens denk ik, hihi.

Als jullie het ondekt hebben ik kan foto's op mijn blog weer plaatsen yeaah. Maar life in pictures augustus komt niet deze keer, want daar heb ik te weinig foto's voor. 

Kisses from Jentel 

9 reacties:

  1. Leuk!Ik ben zelf echt dol op Starbucks. Vooral de chocolademelk en de Frappucino's ;) Ik heb ook niet zo'n grote nagellakstash hoor, haha. En een vakantie zonder shoppen zou ik niet overleven!
    xxRoos

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik ben ook heel erg rommelig, haha! leuk artikel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk om te lezen en mooie foto's van jezelf.!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk om te lezen! En super leuke foto's!
    Je hebt een erg leuke blog trouwens ;)

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk om te lezen!

    mijn favo bij de starbucks is een chai tea latte (kruidenthee met melk)

    xxx

    Anouk

    P.s.
    doe jij al mee aan mijn giveaway? :)
    www.stylememories.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zou leuk zijn als je een youtube kanaal zou starten!

    Liefs, Elbrich

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke post! Ik volg je nu op tumblr (jemappellen) :) Mijn favorieten zijn: frappuchino aardbei en frappuchino caramel cream (zonder koffie haha). Ik vind wel dat starbucks veel te duur is.. Dan vind ik een ijskoffie bij de Hema veeel lekkerder haha. Je kan ook trots zijn op je blog! Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat een reactie op me blog plaats.
Ik lees elke reactie met plezier!

kisses ♥