20130807

Four outfits for the summer

Met dit weet bagger weer, heb ik altijd weer zin om te bloggen. Lekker nog in mijn pyjama en koffie, i love it! En ik vond het weer eens tijd om een collage te maken! En ja dat heb ik gedaan! Ik heb vier outfits gemaakt voor de zomer. En bij elke outfit geef ik een uitleg. Kijk maar snel mee:

How to style a skirt


Outfit 1: Dit is echt een schattige outfit! Ik zou deze outfit zo dragen! Ik heb een witte crop top met witte stippen gecombineerd met een super leuke bird skirt. Ik moet die echt hebben in mijn kleding kast! En nog met grijze lage all stars. Deze schoenen moesten niet heel erg opvallen zijn want de croptop een het rokje zij al vol met print. Deze outfit kan je gewoon elke dag dragen. Ik noem deze outfit: Sweet and Lovely.

Outfit 2: Ik zag deze bustier al eerder op H&M en ik vind het zo'n leuke top, dus die moest ik gewoon combineren. Ik heb het gecobineerd met een coole blauwe kleur. Ik wou eerst een zwart wit outfit maken maar in deze zomer moet je wel een beetje kleur dragen. Gecobineert met een sandaal hakken, ik hou er echt van! Dit is meer een look voor als je uit gaat of lekker gaat shoppen. Ik noem deze outfit: Keep it Cool.

Outfit 3: Dit is echt mijn favoriete look! Ik zag dit crop top met de tekst erop: When your're ready come and get it Nanana. Jullie kennen vast dit liedje van Selena Gomez. En ik vind dat liedje echt super leuk! Maar ik hou echt van tops met een leuke tekst erop. En toen zag ik deze ananas rokje, en wauw i fall in love, hahah. En toen kwam deze perfecte outfit gecobineert met leuke slipper met een strikje erop. Deze look is leuk op het strand! Ik noem deze outfit: Pinapples on the beach.

Outfit 4: Ik vind het altijd leuk als er iets neons tussen zit in een outfit, en voor een knal gele kledingstuk. Dus ik kwam deze rok tegen, i like it a lot. En daarbij een super leuke bustier top met aztec print. En gecobineert met Dr. Martens maakt deze look een beetje stoer en grunge. Ik noem deze outfit: Neon it.

Wat vinden jullie ervan als ik dit vaker doe dan alleen maar een outfit? Laat het me weten. Ik vond hetzelf heel leuk om de collage te maken ik begon eigenlijk met croptops en ik vond er gewoon te veel te leuk en toen kwam ik bustiers tegen. Ik wou ook maxi skirts erbij zetten maar dat paste helaas niet. En wat is jullie favoriete outfit?

Kisses from Jentel 

5 reacties:

Lief dat een reactie op me blog plaats.
Ik lees elke reactie met plezier!

kisses ♥