20130817

Kletsen met Jentel // Instagram and my life

Een nieuwe rubriek kletsen met Jentel. Ongeveer een keer in de maand ga ik dit doen. En het houd ik dat soms over een onderwerp ga praten of dat ik gewoon een update doe. Vinden jullie het leuk?

Eindelijk heb ik Instagram aangemaakt speciaal voor mijn blog! Ik heet op Instagram @icreatemyownstyle. Volgen volgen volgen! Mijn eigen Instagram is prive is echt alleen voor de mensen die ik ken van school enzovoort. Op mijn instagram krijg je een kijkje op mijn leven. Verwacht niet dat ik elke dag een foto zet ofsoo hoor. Ik hoop dat jullie mij volgen en ik volg natuurlijk terug!



Gisteren bleef ik nog bij mijn vriendin/buurmeisje logeren daarvoor nog lekker barbequen, jummie! Omdat iedereen zin had in een Mcflurry zijn we nog even langs de Mac geweest om een heerlijke Mcflurry te halen. Ik had al lang geen Mcflurry op! Mijn vriendin en ik wouden slapen in de hangmat buiten in de achtertuin/vlonder. 5 minuten erin en we gingen eral uit want het was best wel eng hoor. Je zag goed mensen die liepen en auto's reden, dus we zijn toch wel binnen blijven slapen, hahah

Kisses from Jentel 

1 reacties:

  1. Klinkt als een leuk weekend! :D Ik lust ook wel een McFlurry haha!

    xoxo
    www.its-dash.com

    P.S. You can win a ID Chain Necklace on my blog!

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat een reactie op me blog plaats.
Ik lees elke reactie met plezier!

kisses ♥