20130819

I'm going back to school

Morgen begint het weer voor  mij mensen, vroeg opstaan, huiswerk en al die dingen. Ik moet weer terug naar school :(. Morgen moet ik weer beginnen. Ik heb er ook wel weer zin in hoor! Het is wel gezellig met al mijn vriendinnen. Omdat ik weer terug naar school moet, dacht ik, laat ik een back to school tag doen. Ik had het al op youtube gezien en op een blog. En ik heb al een tijdje geen tag meer gedaan.



Naar welke klas ga je?
Ik ga naar Havo 3

Meest favoriete ding op school en het minst favoriete?
Het favoriete ding op school is dat ik tussendoor ook nog dans en dat vind ik wel heel fijn. En het minste vind ik het huiswerk en dat je soms zo veel moet leren voor een vak.

Wanneer moet je weer naar school?
Morgen alweer, ik heb nog steeds het gevoel dat ik 6 weken vakantie heb. Ik moet het allemaal nog even beseffen.

Hoelaat word je wakker?
Als ik het eerste uur moet beginnen, dat moet ik dit jaar elke dag pff. Maar dan word ik kwart voor zeven wakker en kom ik pas om 7 uur  echt uit bedje.



Hoelang doe je erover om je klaar te maken voor school?
Dat verschilt heel erg, soms heb ik echt zin om me helemaal op te maken en soms heb ik gewoon zin om zonder make-up naar school te gaan. En dan weet ik niet wat ik moet aantrekken. Tja, maar ongeveer doe ik er een half uurtje over, is dat veel?

Waar heb je zin in?
Altijd zijn de schooldisco's zo leuk, dus daar heb ik elk jaar zin in. En gewoon weer om 8 uur in de week te dansen

Waar koop jij je school spullen?
Ik koop het meeste bij de hema, want dat is lekker goedkoop en nog bij de bruna

Broek of rok?
Broek natuurlijk! Broek zit veel  comfortabeler dan een rok. Maar ik zou wel een rok durven dragen naar school hoor.



Rugzak of handtas?
Ik heb nu een nieuwe handtas gekocht van de H&M. Maar een rugzak lijkt me ook wel handig hoor! Maar past niet bij mijn stijl.

Drie musthave voor school?
Lipbalsem moet ik altijd in mijn tas hebben! Vooral in de winter als mijn lippen droog worden. Deo want ik wil niet aan de einde van de school dag zweten en ik wil ook wel lekker ruiken. En als laatste iets vettigs voor mijn haar, want mijn haar word heel snel pluizig dus ik moet altijd wel iets meenemen voor mijn haar vooral als mijn haar nat is geworden door de regen.

Beste tip voor school?
Gewoon heel goed je best doen op school! En denk er niet er te makkelijk over, want school is heel belangrijk voor later.

Welke agenda heb je gekocht?
Een heel schattige agende met zo'n lief beertje erop, ik moest het gewoon kopen. Het heet Forever friends vintage, iedergeval dat staat op de voorkant.



Voor iedereen die naar school moet veel succes!

Kisses from Jentel 

2 reacties:

Lief dat een reactie op me blog plaats.
Ik lees elke reactie met plezier!

kisses ♥