20130109

First Q&A !

Heeei meiden, ik vandaag een oproep doen waar ik jullie hulp nodig heb. Nou ik voor het eerst een Q&A houden! Een Q&A is een eigelijk een Question & Answer. Het is best een risk datik neem, want ik heb heel erg veel volgers, dat er voor zorgen dat ik weinig vragen krijg, maar ik ga het toch lekker doen.
In een volgende post ga ik alle vragen beantwoorden. Je kan van alles van me vragen, over mijzelf, of fashion, dansen en nog veel meer! Ik hoop dat ik er super veel vragen krijg!


Kisses,
Jentel

4 reacties:

  1. Leuk! <3
    Waar haal je je inspiratie vandaan voor je blogs? ^_^

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk idee,
    Wat is jou favoriete trend van deze moment?

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat kun je echt niet missen in je kledingkast?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is je duurste kledingstuk wat je ooit hebt gekocht?

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat een reactie op me blog plaats.
Ik lees elke reactie met plezier!

kisses ♥