20130118

Outfit // Sweetie

Yeahh het weekend is weer begonnen! I need it! Maar ik heb weer een outfitje voor mijn lieve lezeressen. Ik heb dit topje al een tijdje ik had dit ook gekocht met me vriendin bij de laatste shoplog, alleen ik wou deze alleen in een artikel laten zien. Het nu ook me lievelingskledingstuk geworden, ik vind het zo sweetie staan. Ik hoop dat jullie deze look leuk vinden!






Topje - Vero Moda 19,95  bordeauxrode broek - Vero Moda 14,95

Hahaha bij deze outfit moest gewoon weer rode lippen bij. Deze outfit heet sweetie omdat ij het zo'n schattig blousje vind. Deze outfit is helemaal in de Vero Moda, vorige keer in de H&M. Ik vind zelf de eerste en de laatste foto's het leukst en jij? Ik ben echt blij dat ik dit blousje heb gekocht!!!

Fijn weekend,
Jentel

6 reacties:

  1. Ah, wat een leuk topje! Weekend heb ik ook nodig, maar niet in een goede zin: toetsweek komt eraan! :(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superleuk blouseje zeg!
    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dat blousje is inderdaad heeeeel leuk! liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zelfde als Jolet! Erg leuk dat kant aan de bovenkant, en dat rijmt haha. Fijn weekend! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wauw wat heb jij een lief gezicht, ontzettend mooi, en dat blousje is waaauuww! :D
    xx

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat een reactie op me blog plaats.
Ik lees elke reactie met plezier!

kisses ♥