20130127

Lookbook looks

Het werd eens weer tijd dat ik weer lookbook looks aan jullie laat zien, het is weer een tijd geleden dat ik dat aan jullie liet zien. Vandaag breng ik daar verandering in ik ga weer lookbooks looks aan jullie laten zien! Ik kijk regelmatig op lookbook om inspiratie op te doen, voor me blog en gewoon voor me zelf voor de kleren die ik wil kopen.









Dit waren de looks voor deze keer. Ik vind ze alle acht echt super leuk, en ik zou je ook allemaal dragen. Mijn favorieten zijn de eerste en de laatste.
De eerste vind ik zo leuk omdat ik altijd van haar stijl hou, als ik ze zit vaak bij me lookbook looks. blauwe peplum met kant vind ik echt zo mooi en die witte blazer er op maakt het helemaal vrouwelijk.
De laatste vind ik leuk omdat ik altijd van looks hou met blousjes er in, maar deze blouse vind ik echt super leuk met die rafeltjes en een rode rok maakt en nog een beetje een winter outfit.

Hugs and kisses,
Jentel

6 reacties:

  1. leuke blog heb je! Ik volg je, volg je me terug of wil je eens een kijkje nemen op mijn blog? :D xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke looks, ik ben ook vooral fan van de laatste :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lookbook is echt een geweldige uitvinding, leuke outfits! Ik vind nog steeds dat meisje met die 'kattentrui' en dat rozige rokje eronder zo leuk! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele leuke outfits, vooral de derde en vijfde! Liefsx

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat een reactie op me blog plaats.
Ik lees elke reactie met plezier!

kisses ♥