20130120

Weer voor het eerst geschaats!

Yeehh, je kan weer schaatsen in Nederland! I love to skate. Gisteren nieuwe norren erbij gekregen, en ik heb al ijshockey schaatsen. Ik heb voor de zekerheid niet met norren schaatst want gisteren ben ik door me voet gegaan.  Hier heb ik nog wat foto's:

Achter bij ons geschaatst met me kleine broertje


vanochtend op een groot ijsbaan met me vader, en was echt ijskouwdd. Let niet hoe ik eruit zie!
Dit keer wel goeie foto's want me vader mobiel heeft een super goeie camara, ik mag het soms gebruiken dus er komt vaker nu mooiere foto's hoor! Schaatsen vanochtend was echt leuk maar echt koudd. En stond een harde wind en heel veel sneeuw, daarom zijn we maar kort gebleven maar ik ga strakjes weer lekker schaatsen!

Kisses, 
Jentel

1 reacties:

  1. Wat leuk! Ik wil ook graag schaatsen, maar het ijs is hier nog niet te dik voor jammer genoeg.

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat een reactie op me blog plaats.
Ik lees elke reactie met plezier!

kisses ♥