20130130

Outfit // boreaux rode pants

Ik heb gekozen om een nieuwe mobiel kopen en daarna een nieuwe camara kopen. Dat gaat nog wel lang duren voordat ik een nieuwe camara heb, maar ik ga door sparen. Ik hoop dat het lukt! Maar ik vandaag weer een outfitje voor mijn lieve lezeressen! Veel plezier!
 



Feitje over mij: Ik ben best wel lening, hihih




Broek en Shirt - H&M
Ik vind hetzelf een super leuke outfit en ik hou van me bordeaux rode broek het combineert heel goed met me kleding die ik draag. Het shirt dat ik draag heb ik al een jaartje ik hou d'r nog steeds van. Het is gewoon een simpele maar vrouwelijke outfit voor school. Hahaha nog een feitje van mij: ik ben gek op rode lippen, maar dat jullie zeker al door!

Hugs and kisses,
Jentel

3 reacties:

  1. Ik vind je outfit super! Je broek is heel leuk, zelf ben ik helemaal weg van bordeaux-rode kleuren/tinten! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow wat een lenigheid! Doe je ballet?
    Ik doe ballet!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Staat je goed! en wat heb jij mooi haar zeg!

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat een reactie op me blog plaats.
Ik lees elke reactie met plezier!

kisses ♥