20130124

Tips voor krullend haar

Krullend haar kan echt super mooi zijn. Maar het is echt vervelend om het te verzorgen, je moet een goede shampoo hebben die precies goed werkt. Hoe ik dat weet ik heb zelf krullend haar, niet heel erg veel zoals kleine pijpenkrullen, lange krullen.  En dat kwam op een idee om tips voor krullend haar te posten. Veel plezier!


  • Gebruik een goede shampoo en een bij passende en een creméspoeling. Die je haar weer bounchie krullen geeft. Je kan ook je creméspoeling de hele nacht inlaten trekken voor meer verzorging voor je haar.
  •  Gebruik haar maskers om je haar goed te verzorgen. Zoals olijfolie de hele nacht laten intreken, voor dat je haar minder pluizig word.
  • Gebruik olie olie olie, of serum. Voor extra voeding voor je haar. En om je haar te laten glanzen.
  • Niet te veel kammen daarmee kam je je krullen uit, en je beschadigd je haar, en ook niet je haar vrijven als je haar net heb gewassen.

  • Pas op met fönhen hiermee kan je ook je haar beschadigen. Als je toch wilt fönhen, Fönh dan mee met de haargroei en niet te dicht om je huid/haar
  • Vermijd kapels op één lengte, daarmee word er geen rekening gehouden met je krullen
  • Gebruik lichte stylings producten, zo voorkom je dat je krullen zwaarder worden en niet gaat uitzakken

Hugs and Kisses, 
Jentel

3 reacties:

  1. toen ik nog heel erg krullend haar had, gebruikte ik altijd een afro kam!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb krullend haar, en ik hou me aan de meeste van deze tips. (:

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik gebruikte de meeste van deze tips ook al :)!
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat een reactie op me blog plaats.
Ik lees elke reactie met plezier!

kisses ♥