20130113

Shoplog // make-up and magazins

Heeei meiden, het weekend is alweer bijna voorbij, strakjes nog heel veel leren. Heb heel veel repetitie's volgende week. Ik heb weer geshopt hoor alweer, maar ik moest weer me make-up doos weer opvullen. En ik had weer inspiratie nodig dus daarom kocht ik nog wat tijdschriften. Ik shop echt de laatste tijd best wel vaakt, misschien raak ik er wel een beetje verslaaft aan =$


 
Sorry voor slechte camara!
Kwam met me vriendin aan bij de Etos voor make-up en toen zag dat er Miss Sporty was, dat had ik nog niet gezien. Ik ging ook make-up kopen voor de het feest wat ik die dag had, daar komt nog een artikel over. Ik heb lipgloss, foundation en mascara van Miss Sporty en de oogschaduw van Etos merk.
En nog twee tijdschriften van CosmoGirl. Ik moest ze gewoon allebei hebben. Er staan ook echt leuke tips in! En ik koop de laatste tijd ook veel CosmoGirls.

P.s. je kan  me nog mij vragen stellen, maar doe dat dan in de vorige artikel

Liefss,
Jentel

5 reacties:

  1. Ik hou van de cosmogirl, heb er zelf ook een abo op. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. cosmo is inderdaad leuk om te lezen!

    xx Mounia
    www.nonchalantrebel.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk!

    Succes met je toetsen!

    xoxo
    www.its-dash.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oeeeh die tijdschriften zijn leukk:D
    Succes met je toetsen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuke dingen heb je gekocht! groetjes Bertine - www.aboutfashion.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat een reactie op me blog plaats.
Ik lees elke reactie met plezier!

kisses ♥