20130116

My new Jordans!

Eergisteren kreeg ik ze, mijn nieuwe Jordans. Nja ze zijn niet echt nieuw want ik heb ze overgekocht van me vriendin Julia. Maar voor mij zijn ze wel nieuw. Ik ben heel blij mee, ik had nog nieuwe sneakers nodig. Ik moet nog wel wenen dat ik opeens sneakers draag, ik heb eigelijk nooit sneakers aan. Dat staat zo anders bij mij! Hier komen nog wat foto's van me sneakers:




Zo staat het als ik ze draag ;)

Ik ben er super blij mee! Ze zitten lekker en stevig voor me voeten. Eindelijk dat ik sneakers heb zeg, hahaha. Ik heb ze gekocht voor 60 euro, niet heel duur toch? Want eerst kostte het 120 euro, lekker 50 procent korting. :)

P.s. Wat zouden jullie ervan vinden als ik een twitter account maak special voor mijn blog ?

Kisses, 
Jentel

5 reacties:

  1. wauw, dat zijn mooie jordans! Hoop dat je er plezier mee hebt xx !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oe, tof!
    xoxo

    www.mindyourdream.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw! Love them! Helaas heb ik niet figuur om jordans te dragen :(

    Liefs Annabel
    www.eyepolish.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw super gaaf!
    Vind die schoenen echt stoer.

    xoxo
    www.its-dash.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat een reactie op me blog plaats.
Ik lees elke reactie met plezier!

kisses ♥