20130107

Update // Moest jullie gewoon nog schrijven

Heeei meiden, vandaag moest ik weer naar school. Iedereen moest pas het 3e uur beginnen, maar ik dans altijd in de ochtend dus ik mocht niet uitslapen :(. Mja dansen was wel kei gezellig, met me dansgroepje. Maar ik moest jullie nog wat schrijven voordat ik ga slapen, ja ik moet ook weer vroeg uit me bedje weer het 1ste beginnen. Dat word haf 7 uit bed. En ja ik ben een soort veslaaft aan foto's maken met me webcam heb er vandaag weer eentje gemaakt en ik heb het bewerkt, i like it and you?


Owhjaa ik had me trui weer aan, het is officieel nu me lievelings trui geworden! Het is basic en de strepen vind ik zo klassiek. En als jullie het niet zagen hebben ik oortjes in een ik heb zo'n leuk liedje ontdekt hij is wel super oud denk ik: Tinchy Stryder – Something about your smile.

Sleepwell,
Jentel

2 reacties:

  1. Mooie foto van jou meis!

    Jammer dat school weer is begonnen,
    ben nu al weer toe aan vakantie!

    xoxo
    www.its-dash.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waaw, super mooie trui, je staat er echt geweldig mee! xxx Adinda

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat een reactie op me blog plaats.
Ik lees elke reactie met plezier!

kisses ♥