20130115

Question and Answer

Vandaag ik ga de vragen beantwoorden die jullie mij hebben gevraagd bij een paar artikels geleden. Hahah sommige denken hahaha ze heeft er maar vier vragen. Maar ik ben er super blij mee! Dank jullie well! Het zijn echt super leuke vragen! Hier komen ze hoor:


Waar haal je je inspiratie vandaag voor je blog?
Vooral gewoon uit me eigen leven, ik vind het leuk om te schrijven wat ik allemaal heb gedaan. En natuurlijk uit tijdschriften voor CosmoGirl. Ook nog van andere blogs, en fashion/beauty site's.

Wat is je favoriete trend van dit moment?
Nja ik vind heel veel trends leuk, maar als fashiontrend de legerprint. Ik vind het echt leuk als ik het iemand zie dragen. Een blouse van legerprint zou ik wel heel graag willen hebben! En als beauty trend, vind ik rode lippen echt gaaf. Het staat heel vrouwelijk maar het kan ook best wel stoer staan, en ik hou best wel van klassieke kleren en daar past het wel goed bij.

Wat kun je echt niet missen in je kledingkast?
Dit is echt een moeilijke vraag, hier heb ik echt lang over nagedacht. Maar ik denk toch een basic zwarte blazer/colbertje. Je kan het met alles combineren, en het staat netjes als je ergens naar toe gaat en het staat vrouwelijk.


Wat is je duurste kleding die je ooit heb gekocht?
Pff .. Nou eerlijk weet ik dat niet. Want vroeger kocht me moeder me kleding en daar kan ook iets duurs tussen zitten. Telt schoenen eigelijk ook mee, want ik heb net Jordens overgekocht van Julia me vriendin die waren 60 euro, ik denkt wel dat het duurste is tot nu toe. Het is niet heel duur ofso maar ik hoef niet zo duren kleding.


Dit waren de vragen voor de first Question and Answer. Awh echt dankjewell die een vraag heeft gesteld! Ik had zelf veel minder verwacht, ik was echt bang dat ik maar twee vragen kreeg. En als je gewoon nog vragen wilt stellen er komen nog meer Question and Answers aan, en je kan het gewoon in de comment zetten. Je kan me altijd een mailtje sturen: jentelschiett@gmail.com. 

Kisses,
Jentel

7 reacties:

  1. Leuk! ;)
    Ik volg je,volg je terug?
    movuitton.blogspot.be
    Xx Mo Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke vragen inderdaad! Ik vind de legertrend ook heel leuk.
    Dankje voor je reactie op mijn blog, ik vind de jouwe heel leuk. Ik volg je, volg je terug? :)
    xoxo Lana - A Pretty World

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha leuk dat je mijn vraag hebt beantwoord! Iets wat héél leuk is hoeft ook niet duur te zijn inderdaad! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke vragen. Ik zou het ook heel lastig vinden om te moeten zeggen wat er niet mag missen in mijn kledingkast. Zwart colbertje is inderdaad altijd handig! :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke antwoorden en bedankt aan jou om mijn vraag te beantwoorden!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat een reactie op me blog plaats.
Ik lees elke reactie met plezier!

kisses ♥