20130128

Promotie // IHBF

Het is weer tijd om iemand te promoten. Tatatrata en dat is deze keer Myrthe van IHBF. Of wel van http://iheartbeautyfashion.blogspot.nl/. Myrthe heeft me in het begin toen ik ging bloggen inspiratie geven voor me blog. En daarom ga ik haar promoten.


Myrthe is de beheerder van IHBF. Haar blog bestaat al ruim één jaar. Je blog over van alles beauty en fashion en nog veel meer! En ik heb haar nog een paar vragen gevraagd:



 Hoe ben je een blog begonnen?
Ongeveer drie jaar geleden had ik een penvriendin (via een beroep in een 'Barbie' tijdschrift) die ook een (persoonlijke) blog had. Dat wilde ik ook wel, dus besloot ik er ook een aan te maken. Ik hield altijd al van taal dus het leek me heel erg leuk om zo'n blog aan te maken en daar iedere dag wat over te schrijven. Op mijn eerste blog schreef ik gewoon iedere dag wat over school en wat er die dag was gebeurd, niet heel spannend dus. Toen ik andere populaire blogs begon te ontdekken (de eerste was van Vera Camilla), leek het me zelf ook wel heel leuk om een blog te hebben waar ook meer lezers op af kwamen. In die tijd was ik ook steeds meer met make-up en mode bezig, dus het leek me erg leuk om daar over te bloggen. En zo ontstond 'IHBF'!

Wat moet er nog zeker weten in je kledingkast?
Ik wil zo graag combat boots! Die staan echt al een tijdje op mijn wishlist, en als ik het geld er voor heb ga ik ze zeker kopen.

Wat is je favoriete beauty product?
Hmm, moeilijke vraag. Ik denk dan mijn Matt foundation van Catrice, deze vind ik zo fijn


Wat vind je het leukste om op je blog te posten?
Ik vind het het leukste om outfits en collages (bijvoorbeeld van een outfit of een nieuwe collectie) te maken en daar dan vervolgens over te schrijven.

 Wie inspireerd jou voor je blog?
Veel dingen/mensen! Internet inspireert me heel veel (bijvoorbeeld door sites zoals Weheartit en Lookbook, maar het kan ook komen dat ik een idee opdoe door een artikel op een andere blog) en daarnaast haal ik ook inspiratie weg uit tijdschriften en boeken, en de buitenwereld.

Wat is je duurste kledingstuk in je kledingkast?
Even denken hoor... Ik koop niet zo vaak dure kledingitems (ik ben toch vaak bij de H&M, Vero Moda etc. te vinden), dus mag ik ook voor schoenen kiezen? Dan mijn boots met studs denk ik. Of een winterjas, die zijn ook altijd wel duur.

Wat vind jij het leukste van de winter?
Het binnen zitten, haha! En daarnaast ook een sneeuwballengevecht, dat is zo leuk om te doen met vriendinnen. En dan na afloop een warme kop chocolademelk (met slagroom ofcourse!) of warme thee drinken, jammie!



Wat is volgens jou de beste beauty merk?
 Moeilijk om te zeggen, omdat ik hou van budget producten. Ik heb wel een blush van MAC, maar dat is denk ik ook mijn enige high-end make-up product. Dan ga ik voor Catrice, omdat het ook weer niet súper goedkoop is en ik de producten ervan wel heel fijn vind.

Wat vind jij wat jou blog speciaal maakt?
Veel afwisseling tussen beauty en fashion, en veel variatie tussen de artikels. En daarnaast dat er ook veel artikels komen waar mijn mening in voorkomt, dat vind ik toch altijd wel belangrijk.  

Wil je nog wat zeggen?
Wat een leuk 'interview'! En ik vind je blog erg leuk :)

Hugs and kisses,
Jentel

6 reacties:

  1. Heel erg leuk om te lezen, je hebt er een mooi artikel van gemaakt! Dankjewel voor het promoten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk! :)

    xoxo
    www.its-dash.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke post dit!! <3
    Ik heb een leuke giveaway, zou leuk zijn als je meedoet! :)

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.nl/2013/01/happy-blog-anniversary-giveaway-de-drie.html
    www.facebook.nl/fabulousstylews

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat een reactie op me blog plaats.
Ik lees elke reactie met plezier!

kisses ♥