20130106

Mini shoplogje / Mini fotoshootje

Heeei meiden, pff .. morgen weer school, bah. Maarja er moet gewerkt worden voordat ik me diploma haal. Maar ik heb weer geshopt in me eigen stadje. Samen met me beste vriendin Nanne, daarna bleef ze nog bij mij slapen! Het was echt gezellig! Maar vandaag ga ik me koopjes laten zien. Het zijn twee lekkere warme truien! Hahah ik heb er een soort fotoshoot van gemaakt. Veel plezier!



Trui - H&M 14,95



Trui - H&M in de sale voor 15 euro

Hahaha Crazy foto's but i like them. Ik moest gewoon meer truien hebben, en ik vind ze echt een musthave voor de winter. De strepen trui heeft me vriendin Nanne ook. We hebben het samen gekocht. Ik vind de strepen echt klassiek en daarom kwam ik ook op het idee om knalrode lipstick op te doen. Ik ga het ook morgen voor de eerste schooldag in 2013 dragen.
De roze trui moest ik gewoon hebben het is echt een superwarme trui echt! En ik hou echt van lichtroze, ik heb veel kleding in die kleur. De trui is wel een beetje te groot, but whatever! Hij was in de sale en hij is lekker warm. Ik ben blij met deze koopjes!

Dikke kus,

Jentel

3 reacties:

  1. Mooie trui! Ik hoou ook van truien! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! zo'n streepjesshirt moet ik ook nog hebben, musthave basic!

    Love,

    Rowan

    www.redreidinghood.com
    Ps: I just started a running blog with my best friend. If you’re thinking about starting to run, may I invite you to our blog? www.chicksrunningonkicks.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuke aankopen! Zo leuke trui wil ik ook nog :)

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat een reactie op me blog plaats.
Ik lees elke reactie met plezier!

kisses ♥