20130122

Trend // Leger print

Ik ga vandaag inspiratie foto's laten zien over legerprint. Ik deed dit vroeger ook, dit ga ik ook wat vaker aan jullie laten zien. Jullie weten al dat ik van de legertrend hou! Het staat lekker stoer, maar het kan ook vrouwelijk staan. Zoals de laatste foto. En trouwens ik heb gezien dat je legerprintbroeken kan kopen bij de Vero Moda! Hier komen de foto's:







bron weheartit

Ik heb deze inspiratie foto's gevonden op weheartit. Ik zit er de laatste tijd veel op, hihih. Graag zou ik een broek of een blouse hebben met legerprint. Het liefste een blouse, dat lijkt me echt leuk staan. Legerprint kan je combineren met iets zwart of misschien panterprint. Geen felle kleuren, want dat staat te.

Q:Wat vinden jullie van deze trend?

Kisses,
Jentel

1 reacties:

Lief dat een reactie op me blog plaats.
Ik lees elke reactie met plezier!

kisses ♥