20130123

What i want to buy in 2013

Deze week veel toetsen en repetitie's, volgende week word het al wat minder. Het jaar is nog maar net begonnen, en wil nog heel veel gaan doen. Zoals ik ga 13 April naar het Justin Bieber concert, daar heb ik zo'n zin in! En nog veel meer! Vandaag ga ik mijn wishlist laten zien wat ik wil kopen in 2013. Make/up, kleding enzovoort. Ik wil zoveel kopen, dus dat ga ik aan jullie laten zien.Veel plezier!


Knal roze lipstick, ik heb al rode een er kan natuurlijk nog een knal roze bij! Mij lijkt me het ook leuk omdat ik ook bij de foto's die maak ook een roze lipstick op heb.


Ik wil ook nog heel graag een nieuwe telefoon kopen, en graag een een samsung galaxy s2. Het is best wel duur maar ik ga sparen! Geen internet meer kopen voor op me blackberry.

Of ik wil deze kleine Nikon coolpix so1 kopen, ik kan niet kiezen! Misschien ga ik wel sparen voor ze allebei. Ik wil al heel lang een nieuwe camara maar een nieuwe telefoon is ook handig! Wat vinden jullie nieuwe mobiel of nieuwe camara?


Een nieuwe/extra balletpakje. Voor dansen natuurlijk, echt zo'n eentje met een mooie achterkant zou ik graag willen. Zelf heb ik gewoon een simpel balletpakje, maar dat is zo simpel, hihih


Heel veel nieuwe nagellakjes! Echt ik moet veel meet nagellakjes hebben, ik heb er gewoon te weinig. Dat moet ik dit jaar heel veel kopen! Gewoon van verschillende merken.


En natuurlijk heel veel nieuwe kleding, lekker shoppen bij de H&M en de Vero Moda en nog meer andere winkels. Ik wil graag gewoon weer nieuwe kleren in me klerenkast zien.

Q: Wat ga jij allemaal doen in 2013?

Kisses and hugs,
Jentel



3 reacties:

  1. Super leuke dingen! De meeste wil ik ook wel, haha. Ik ga ook naar het concert van Justin Bieber (:

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hmmm, ik zou wel voor een telefoon gaan! Want die kun je ook gebruiken als een camera!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat een reactie op me blog plaats.
Ik lees elke reactie met plezier!

kisses ♥